Kızlar 2 aralıkta kimyasal gebelik geçirdim bir tane çocuğum var ilk seferde olmuştu şuan 3 yaşında tekrar bebek istedik korunmayı bırakınca o da hemen oldu ama kimyasala döndü kimyasal sonrasında da yine değerlendirdik ama bu sefer olmadı sizce kimyasal etkilemiş midir ve siz kimyasaldan ne kadar süre sonra hamile kaldınız