Buyuyenkalbim Merhaba güzel hamișler ☺️Galiba oglus geliyor🤗40 +2 deyiz bugün kontrole gitti doktorum sancimin olduğunu söyledi. Ama ben hangi sıklık olduğunu hesaplamadigim için evime geldim bol yürüyüş sıcak bi duş ve bol egzersizle bugün veya yarın dogurabilecegimi söyledi. İnanılmaz sevindim 😌Dua edin lütfen herbirimizin duası birbirimize kabul olur 💜Ve başka neler yapmam lazım sancimin gelmesi için. Çörek otu yağı içtim rezene çayı içtim sizin tavsiyeniz var mı galiba son gunlerimdeyim rabbimin izniyle❤️☺️
Mehtapsato Buyuyenkalbim ayyy inslh canim rabbim bi an once saglikla kucagina almayi nasip etsin inslh
SevgibiR Buyuyenkalbim bende 1 cm açıklık varmış sancim da çıktı biraz ama bilmiyorum ne. Zaman doğacak 40 im bnde senin açıklik var mı??
Buyuyenkalbim cansuuhakann son zaman ya bi zararı olmaz mı. Yani doğumda falan doktor anlamasın sonra 🙈
cansuuhakann Buyuyenkalbim bunu doktorlar diyor zaten canım. Aç araştır yurtdışındaki doktorlar bunu öneriyor. Sen bilirsin yine de. Ayrıca anlayamaz ;)
Buyuyenkalbim SevgibiR valla canm benim acikligima bakmadılar. Sancım çıktı dedi bende hissediyorum olduğunu. Bugün yarın bekle dedi ama
SevgibiR Buyuyenkalbim şuan var mı sancin nasil oluyo sancin benkm de var ama çok net değil ya anlayamıyorum of
Buyuyenkalbim SevgibiR bende tam anlayamıyorum ki. Arada aşağısı ağrıyor arada kasiklarim bazen kalçaları ve sırtım tam bilmiyorum yani 🤦♀️🤷♀️