xxR4bia Cimcime30 Benim de pazar oluyor 9. Gün yapayım diyorum ya biraz kasılmalar oluyor çünkü çok merak ettim
xxR4bia yaseminkarakus0728 fazla da yok ya bu ay geç yumurtladım bat 5 Aralık ama yumurtlama geç olduğu için adet de geç olcak gibi bilmiyorduk sadece merak ediyorum 🥹🥹🥹
xxR4bia Byn1998 kasette çıkmaz ama canım daha regl günü ancak çıkar ben erken gebelik testi yapcam inşallah yarın Ay şimdi farkettim aşırı silik varmış kaset testte bile böyle çıktıysa erken teste de çıkar o zaman ya varsa
Byn1998 xxR4bia labaquick olursa kaset çıkar benim kaset labaquick bak çıktı 10 dpoda kaset çıktı daha net
xxR4bia Byn1998 benim elimde Predictor early vardı onu çok erken kullanmışım yumurtlama gününü erken sanarak saymışım o yüzden çöpe gitti o Diğeri de Days comfort erken gebelik testi bakalım bununla ilgili kötü yorum okumadım hiç ama
xxR4bia Byn1998 testlerin hassasiyetini yapay zekaya sordum 😂😂 Laboquick Kaset Test (Standart Test) • Hassasiyet: Genellikle 20-25 mIU/ml hCG seviyesini ölçer. • Özelliği: Bu test “garantici” bir testtir. Vücudunda hormon iyice artmadan (yani adet günün geçmeden) kolay kolay ikinci çizgiyi Days Comfort Erken Gebelik Testi • Hassasiyet: Genellikle 10 mIU/ml (bazı versiyonları 5 mIU/ml) hCG seviyesine kadar iner. • Özelliği: Laboquick’ten iki kat daha hassastır. Adetine 5-6 gün kala bile sonuç verebilir
xxR4bia yaseminkarakus0728 umudum yok ya bu aydan da ☹️ belirtilerden ilk defa kasılmalarım olmuştu o yüzden çok umutlu bakmıştım da bembeyaz çıkınca bitti umudum 😞