Selam kızlar. Benim bi sorum olacak yaşayan eden varmı böyle. Bende pcos var mayıs ayından bu yana Polykiss diye bir vitamin kullanıyorum. 6 ay kullandım kasımda kontrole gittim doktor 3 ay daha kullanmamı söyledi. Şuan 8. Kutumdayım. İlaç kullanalı regllerim düzene girdi şöyle 28 ile 35 gün arası oluyordum sadece geçen kasım ayında 45 günü buldu onda da doktor geç yumurtlamışsın geç görürsün demişti. Son regl tarihim 25 kasım. 22 aralıktan bu yana 13 gündür göğüs hassasiyetim var göğüslerim aşırı yumuşak dokununca çok acıyor hafif damarlaşma var. Akıntı fazlalığım var bazen ıslak bazen sümüksü kıvamda beyaz bazen açık sarımsı oluyor. Uyku hali var ara ara özellikle akşama doğru gündüzde bastırıyor tabi uyku ara ara. Reglim gelmedi tabi bu süreçte. Kasık batmalarım oldu oluyorda ara ara. Böyle çekilme hissi gibi batma hissi gibi bazen sağda bazen solda oldu bazen her ikisinde de oldu. 24 aralıkta kahvaltıdan sonra mide bulantısı kusma oldu ama sadece bir defaya ve bir kereye mahsus. Bugün yani 3 ocakta farkettimki göbek deliğimden aşağı inen çok hafif böyle bakınca görülür şekilde silik çizgi var. Test yapmaya korkuyorum açıkcası vücudum benle oyun mu oynuyor acaba regl mi olucam diye ama hergün bakıyorum gelen giden yok. Böyle yaşayanlar varmı acaba en azından birkaç belirtiyi🥺 yapıp negatifi görmekten korkuyorum. Gecikmenin 10. Günündeyim takvime göre. Döngümün 41. Günündeyim.