Kızlar iyi geceler ilk hamileligimde de oglumda 9 ay resmen gegirdim afedersiniz şişkinlik hazımsızlık sorunu yaşadım ve çok rahatsız ediyor simdi bu ikinci de öyle 11 haftalık doktora dedim ilaç vs de vermiyor 🥹 yürüyüş yapacaksın yapacak bişe yok dedi yardım lütfen rezene sordum önermiyorum dedi ama sürekli icmedikten sonra sakıncası da yok diye okudum