asyahum İyi akşamlar arkadaşlar, 35 haftalık oldum bugün. Başın sol arka tarafına ağrı vuruyor enseden değil ama böyle olan var mı tansiyonumda 12/7 12/6 geliyor.
Mirayokutur asyahum merhaba konu başlığı aratınca sizinkini tesadüfen gördüm ben de 37 haftamdayım bikaç gündür yemeklerden sonra özellikle aşırı derece kafamın arkası ağrıyor tansiyonum max 11/7 çıkıyo ama bilmiyorum yarın kontrolum var söylicem bakalım korkuyorum siz ne yaptınız merak ettim?
flz3576 asyahum dinlenin bol bol su için ödem varsa ayaklarda yastık koyun altına böyle böyle geçicek benimde öyleydi tabi tansiyonu devamlı ölçün de
asyahum Mirayokutur benim azaldı ara ara vuruyor. Tek çözümü bana göre bol su içmek gerçekten başka bir şey geçirmedi baş ağrımı.