gahmoms vala bnmde kızım ıkı bıcık yasında.8,5 haftalık hamileyim.Kızımı kıcağıma alamıyorum eskisi kadar parkta hoplayıp zıplayanıyorum .Bu bile zorluyor.Ve tam rahata erecegım dedikten sonra hamile kaldım.Yeni doğan bebekte en baştan başa dönmek,ikisine yetmek hepsini tek başıma başarabilecek miyim bilmıyorum.Ailem uzakta desteğim eşim işten gelince.