Hepimizinsorunlarivar13_ Siz eli maşalı gelin misiniz sessiz ezilen gelin mi ? Ben başlayayım Ben ilk sessiz gelindim sonra eli maşalıya döndüm keşke baştan öyle olsaydım tecrübelerinizi de yazın
orkidemm_ Hepimizinsorunlarivar13_ sessiz gelin değilim eli maşalıya daha yatkınım ama ondan da çok gerekmedikçe değilim 😁
Herseydenbiktim Hepimizinsorunlarivar13_ Eli maşalı değilim ama öyle ezilen bi gelin de değilim ortası yok mu bunun 😂😂
Hepimizinsorunlarivar13_ ikiprensesannesi___ baştan sınır çizilmeli bence yoksa yüzü alan astarıda istiyor bende sizin dediğiniz gibiydim gerekmedikçe konuşmayan iyi niyetli sınırlı ama onda bile yüz buldular tepeme çıktılar
ikiprensesannesi___ Hepimizinsorunlarivar13_ konuşurum konuşmasına ama kimse benim ne yapıp yapmayacağıma yada ben kimseye karışmam kafa rahat oh mis😁
twobabymomm Hepimizinsorunlarivar13_ ikiside değilim yerine göre hakkımı savunur yerine göre sessizligimi korurum . 🙂
Hepimizinsorunlarivar13_ twobabymomm ben ikisini de denedim baktım fayda etmiyor iyice muattablığı kestim😄
Rbs06 Hepimizinsorunlarivar13_ ben sessız degılım sessız numarası da hıc yapmadım herkes haddıbı bılıyor bende onlarda şükür 😁
bebeklerim__ Sessiz ezilen değilim lafımı ederim anlamıyorlar orası ayrı 😅ama ben eli masalı da değilim ya hep iyi olalım istedim eee oda olmadı neyse zaten en son bana benim için bu saatten sonra yoksun demisti inşallah diyorum 😅😅😅😅
Hepimizinsorunlarivar13_ bebeklerim__ yok edecek kadar ne yaşadınız merak ettim açıkçası kendilerini çok değerli hissediyorlar bilmiyolarki oğullarının hatrı için katlanıyoruz
Gencbirannis Yerine göre sessiz yerine göre eli maşalı😂 ilk herkese sakin gelirim ama saygı sınırını aşana maşalıyım😂
1Uykusuzanneee Hepimizinsorunlarivar13_ sessizde olsam eli maşalıda olsam fayda etmeyecek gelinim😂 karşımdaki aşırı sabit fikirli ne anlamak isterse onu anlayan biri bazen duvardan tepki gelir ondan gelmez benim ne olduğumun önemi yok yani🥲 Allah’tan farklı şehirlerdeyiz😅
Hepimizinsorunlarivar13_ 1Uykusuzanneee kim nasılsa sizde o kalıba girin üzülmemek için o nasılsa sizde öyle davranın yani en iyisi Allah yardımcınız olsun
bebeklerim__ Hepimizinsorunlarivar13_ v Bana beddua etti 1 haftalık çocuğuma ve büyük cocoygumq kadar gitti bende altta kalmadım suçlu ve yalancı oldum😅