evinannesi Kızlar merhaba 19+1 günlük hamileyim 3.gebeligim ilk ikisi erkek bu hamileligim kız hareketleri binde bir azıcık hisedeiyorum bazen yok denecek kadar az sizce normal mi biraz panikletiyor bu beni
atesvesu evinannesi evet çok normal üçüncü gebelikte olsa az hissediliyor benimde üçüncü gebeliğim 23+4 um 2 gündür doğru düzgün hareket etmiyor eskiden yerinde durmuyordu şuan az az hissediyorum kirmasiyor ara sıra
Cinarsaitinannesi evinannesi her şeyimiz aynı seninle ama ben şuan 35 haftalığım oğlanlar fıldır fıldır dönerdi ve 16-14 haftalarda hissettim oğlanları ama kızı net hissediyorum dediğim tam 19. Haftaydı her hamilelik her bebek farklı demek ki canım korkma normal bence
Sibel_72 Haftan daha erken doktorlar genel olarak 25 üstü hissedersiniz 30 haftalık ıken de takip edin diyorlar
evinannesi Cinarsaitinannesi 2hafta önce kontrollümde herşey normaldi aslında ama işte oğlanlar kıpır kıpır olunca bunda terslik mi var diye düşünüyor insan
Cinarsaitinannesi evinannesi evet canım işte ilk hareketli hamilelik geçirince tuhaf oluyor inanır mısın 35 haftalığım hala oğlanlar gibi sert hareketi olmadı nazlı kızım 🥰