__rabiaa 16+5 haftalık hamileyim öksürük ve griplik var şu an bende 3 gündür geçmiyor sırtıma kupa çektirmeyi düşünüyorum ama zararlı diue duydum tam emin değilim yapan yada bilgisi olan var mı