Sheda 2. Aşım için tarih saat verildi normalde arıyorlarmış aranmadım sabah erkenden gittim aşının olmadığını söyledi geri gittim ertesi günü gelirsin dedi gittim yerinde olmadığını yarın gel denildi yani parmağında oynatıyorlar gbi aşı olduktan sonra Nisan ayındaki muayeni unutma dedi bende he he dedim gerçekten sinirlerim tavan etmişti 🤦♀️