Merhaba herkese, 17. Haftadan selam herkese nasıl gidiyor? Ben çalışıyorum o yüzden bel ağrım oluyor zaman zaman, çok ayakta kaldıysam kasıklarım da ağrıyor iştahım normal kontrol edebiliyorum çok kilo almak istemiyorum. Çok şükür biz de böyle geçiyor günler şükür