Zeynep_31 Merhaba kızlar bugün 37 haftalığım , bebegin hareketi 2 gündür az diyecek kadar az , dünden bugüne sayılı hissetmişimdir , sizce ne yapmalıyım, sebebi ne olabilir
nyra Zeynep_31 hiç hissetmiyorsanız mutlaka şimdi gidin. Önce bi deneyin tatlı bir şeyler yiyip solunuza yatın hareket yoksa beklemeyin hemen gidin varsa içinizde sıkıntı varsa hala yine de gidin bu konuda annenin hisleri önemli bence
nyra Zeynep_31 hiç hareket etmediyse bence hemen gidin acilden giriş yapın. Kordon dolanmış olabilir belki o sebeple hareket edemiyordur o da olabilir. Özel takipli iseniz dr unuzu arayıp hastanenize gidin.
bebeklerim__ Zeynep_31 haftan cok iler de doktorum bana 2 saat içinde 10 hareket hissetmezsen gel demişti
tahamommy gormez illa saymak şart değil hareketkerine alıştıktan sonra azaldığında anlaşılıyor zaten onu anlarsınız
bebeklerim__ gormez canim.zaten bi sıkıntı olduğunda hani içine kurt düşürdün yaa o zamanlar sayilabilir
betealt Zeynep_31 benim ilk bebeğimde kakasını yapmıştı 3-4 saat hiç hissetmiyordum ve gün içinde hissettiğim hareketi çok azdı. Bir gidin acile
Elzem123 Zeynep_31 aklınızda kalmasın bir görünün isterseniz. İçinizi ferah tutun kendiniz de korkutmayın. Benimde bazen hareketten durmuyor bazen az hissediyorum ama bir süre hissetmesem uzanıyorum karnımı okşuyorum bir şeyler yiyorum sonra hareket etmeye başlıyor.