Bburcuyavuzz Gögüs kalkanı kullanmak istiyorum bi kaç kere de kullandım icersinde süt birikti fakat nem oluyor içi süte karışıyor onu içirsem bir şey olur mu bebek prematüre hastane de kalıyor ondan tedirgin oldum
minnosbirkiz Bburcuyavuzz şeffaf kalkan kullanmıştım, içine biriken sütleri biberonuna koyup içirirdim biriktiğinde, sadece 4 saat kuralını aşmayın yeterli ☺️
Zuleyhadere25 Bburcuyavuzz ben doldukça biberona dolduruyordum her akşam yatmadan önce emzirirdi. Birde o gün çıkan sütü içirirdim yatırırdım bi sıkıntı olmadı fazla olanlarıda bıiriktşrdim dondurdum ama bebeğim biberon tutmadı bi zaman sonra çöp oldu
Bburcuyavuzz Zuleyhadere25 minnosbirkiz Ama içerisinde nem var yani küçük küçük su damlacığı o olsa bi sıkıntı olur mu süt ile karışsa bide prematüre olduğu için daha hassaslar ya