Ben ilk lekelenmem olduğunda 2 hafta kullanmıştım. Sonra bıraktırdı doktorun. Aylık kontrolumde 29+4 te bebek aşağıya inmiş baya, incelme olduğu ve sınırına yakın olduğu için tekrar başlattı. Kızlar etki ediyor değil mı? Şuanda 31+5 teyim salı kontrole gidicem ama çok korkuyorum böyle farklı duygular içindeyim?