Kızlar bugün keseyi gördük 5+3 minicik bir kese sizin de mi böyleydi? Ve benim için kese görmek değil de kalp atışını duymak mesele. 2 tane duymadan kaybettim. Şu an bi sorun görünmüyor ama korkuyorum. İğneye ve aspirine başladık bugün. Böyle yaşayan var mı