busu1 Kızlar 15,16,17. De bi kipirti kayma hissederdim hafta da 2 kere bile olsa. 18. Haftamdan emin değilim his oldu mu. Ama 19da hiç olmadı kipirti dahil böyle olunca korkmaya başladım karnım dik yumurta gibiydi şimdi yayvan oldu doktora gitmeli miyim?
sunbloom123 busu1 gidebiliyorsan yine git tabi için rahat eder ama bu haftalarda bu şekilde takip yapılmıyo genelde çünkü düzenli olmuyor
orhismommmmmm busu1 en son ne zaman doktora gittin asko bende 16 haftalık hamileyım bıyle kalp atışı gibi baloncuk gibi hissediyorum ama. Arada sürekli değil uyuyor olabılır.
sevgi24062023 busu1 Aynı durumu bende yasadım 17_18 haftalıkken cok guzel hıssetım 19.haftadayım dun korkup doktora kontrole gıttım ters donmus dedi doktor
urazaslansmom busu1 ben şuan 17+5 im ve daha hiç hareket hissetmedim. Bu normal mi acaba. En son 13 haftalıkken gitmiştim. Ve daha randevuma da baya var. Sizce bu haftalara gelmiş ve hiç hareket hissetmemiş olmam normal mi
busu1 sunbloom123 Önceden olup şimdi 2 haftadır olmayınca korkmaya başladım belirtisiz birsey olur mu acaba bi rahatsızlık ağrı sızı yok çünkü 😕
busu1 orhismommmmmm 17+5te gittim bende de o zamanlar böyle içten gıdıklanma kayma oluyordu şimdi hiçbiri yok😕
sunbloom123 busu1 ben 32 haftadayım daha dün çok yoğun hissediyordum bugün daha az hatta hastaneye gitsemmmi diye düşündüm sonra içe doğru vurmalar hissettim ters döndü muhtemelen diye düşündüm şimdide biraz daha arttı yavaş yavaş dönüyo sanırım
busu1 sunbloom123 Masallah yolun sonuna yaklaşmışsınız😍❤️ Bende de sizdeki gibi donme vs olur mu bilmiyorum ki haftam epey küçük sizden😕
sunbloom123 busu1 ters dönüyolar eller ayaklar sırta dönük olunca çok hissedilmiyo tatlı bişiler yiyip kontrol et canım
busu1 sunbloom123 Yapıyorum ki tatlı yiyip yattım sessiz ortam bekledik yemek sonrası bilerek yatıyorum ama tik yok😕
busu1 sevgi24062023 Gerçekten mu bu beni biraz rahatlattı ne zaman dondu de hissetmeye başladınız tatlı yiyorum yatıyorum yemek yiyorum yatıyorum parmakla bastırıyorum tik yok
sunbloom123 busu1 acile gidebiliyorsan git canım o zaman için rahat eder bu şekilde strese girmezsin bende o haftalarda çok gidiyodum ki hala bile en ufak şeyde acile gidesim geliyo 🤣
busu1 sunbloom123 Yasaidigim yerde Acike gebelikte çok işim düştü sove sove dondum eve doktoru rahatsız etmeyim diye çağıracaklar diye ödleri kopuyor saçma sapan kan idrar alıp bekletiyorlar en son kanamam olmuştu gittim ultrason bakmadan yollayacaklardı ağladım zirladim da doktor geldi bu arada hastane kadın doğum üzerine ona rağmen 🤣 delirdim yine yazarken aklıma geldi de
sunbloom123 busu1 yaa 😂😂🤣 tatlı telaşlarımız paniklerimiz bitmez vallahi Allahım sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin yavrularımızı 🤲🥰
sevgi24062023 @“busu1”#p39003249Baktım 1 haftadır hareket yok daha Dun kontrole gıttım bende 19+3üm sızın gıbı ters donmuş ve asagı inmiş dedi doktor o yuzden hıssedememişim hareketlerını Daha ters galıba bugunde hiç hareket hıssedemedim Doktorum istırahat verdı ama ve saga ve soluna donerek yatacaksın cok ayakta kalmayacaksın dedı bakalım 10 gun sonra yıne kontrol var Sızde pazartesı gunu bı gorunun bakalım sızınkıdemı ters dondu acaba
busu1 sevgi24062023 Asagi inip ters dönmesi kötü birsey mi istirahat verdi acaba bilmediğim için soruyorum 😕
busu1 sunbloom123 Çokça aminnn doktor ayda 1 gel diyor ben 2 veya 3 hafta anca dayanıyorum kenarda randevum vardı devlet takipliyim perşembeye dayanabilirsem o zaman gidicem Allahın izniyle birsey yoktur inşallah belki de normal ama bilmiyorum işte ya uf🤣
sunbloom123 busu1 inşallah birşey yoktur içini ferah tut 🤲 bende aynı şekilde devlet ve özel takiplisiyim bu perşembe kontrolüm var Allahtan 2 haftaya düştü muaynelerimiz 😂
busu1 sunbloom123 Benimde perşembe dursun diye aldığım randevum 🤣 insallah içimi rahatlatmaya kötü düşünmemeye çalışıyorum 🙏🏻
busu1 urazaslansmom Bence normal zaten 18 22 haftalar arası hissedilir diyor ben hiç hissetmesem korkmazdım o zamanlar hissettim suan hissetmiyorum diye korkuyorum mesela. Yakın arkadaşımla aramda 4 hafta var o mesela 21de hissetti direk