TurkEl bende yasadm halada kontrol altndaym canm ve benm idrardada enfeksiyon vardi kana karsmsti atesim bile ilaclara ragmen dusmuyodu 3 gun hastanede yattm sonra dikkat etmek sartyla kendi istegmle tabrcu oldum suan hala antibiyotik kullaniyorum gunde 3 litre mutlaka su tuketiyorum ve sagima degil gece bile mutlaka soluma yatyorum cok sukur bu sayede buyumede ilerleme yok bol su tuket ve sagina yatma 🙏