ebrudefnee rvydaaa21 kızımın adı Defne Sare ben çok severek koydum söylenişi çok hoş geliyor Aden’i bizde düşünmüştük ama sonra Sareye karar verdik
rvydaaa21 Ayseguls_baby ya çok güzelmis Allah’ım bağışlasın 💜 bende Aden Aden diye tutturmuştum sonra eşim Sare diyince o da güzel geldi bakalım hangisi olucak 🙂
Ayseguls_baby rvydaaa21 Sare de güzel eşimin arkadaşının kızının ismi 🤗 eşim baştan beri güneş istiyordu bende uyumlu isim ararken adeni çok beğenmiştim ❤️
rvydaaa21 Defne Sare de çok tatlıymış bende elif mi koysam diye düşündüm elif Sare olarak yoksa tek isim bilemiyorum