meryemkoc_ Merhaba anneler 2. Gebeligim şuan çok erken 7 haftalık. İlk dogumum medicana hastanesinde oldu bu doğumu mu numunede yapmak istiyorum devlet hastanesinde tavsiyelerinize açıyım fikir verir misin kimler hangi doktora gidiyor.
balbebek2226 meryemkoc_ üniversite hastanesine gidiyorum ben sivasta 770 tl olmuş sanırım muayene ücretide
cerenizm meryemkoc_ ben ilk doğumunu 2 sene önce numune de yaptım simdi ikinci ye hamileyim 32 haftalik bunuda numunede yapacağım o zamanda ayhan delikaya ya gidiyordum muayenelere şimdide ama dogum normalse ebe yaptırıyor doğumu sezaryen se o an hangi doktor nobetciyse o yaptiriyo bilgin olsun
Ruyasekr2089 meryemkoc_ ben numunede levent kandemire gidiyordum memnundum ama numunede özel oda olmadığı için üniversiteye gitmeye başladım.
atesvesu meryemkoc_ ben numune de Tahsin takcı ya gidiyorum memnunum üniversite hastanesine de takipliyim sezeryani nerede yapacağıma karar veremedim Nazan hanıma gidiyorum son ayimda karar veririm inşallah numune de genel anesteziyle sezeryan yapmazlarsa üniversitede olurum büyük ihtimal
meryemkoc_ balbebek2226 hangi doktora gidiyorsunuz doğum ücretleri nasıl hiç üniversite hastanesine gitmedim görümcem numunede doğum yaptı memnun kaldı
atesvesu cerenizm hayır ben gittiğim doktora sordum sezeryani kendi yapıyor kim nobetciyse o yapmıyor canım sezeryani
atesvesu sukriyek ben acil sezeryan için yazmadım tabi ki acil bir durum olursa kim nöbetçi ise o yapar