gizarden sunbloom123 evet zam gelmiştir muhtemelen muayene ücreti de 2900 olmuş. Kan almaya sadece 1000 lira aldılar ozaman dimi
sunbloom123 gizarden ayy muayneye daha gitmemiştim artmış baya gerçekten. Açlık 1. Saat tokluk 2. Saat tokluk baktılar birde 75 gr glikozu verdiler
gizarden sunbloom123 evet ben de aradım öğrendim baya artmış ben de ayın 29 una ramdevu aldım da şeker yüklemem olcak onla beraber 5 e yakın ücret ödiycem sanırım 🤦🏻♀️ daha yeni detaylıya 5 bayıldık ya
gizarden Tecrubelianne60 geçen biri yazmıştı sezeryan 59 suda doğum 77 önceden sezeryan 49 suda soğum 59 du 🤦🏻♀️ muayenede çok artımış 2900