Arkadaşlar merhabalar
30 haftalık hamileyim, doğumdan sonrası için çocuk doktoru arayışına girdim şimdiden, Şehir hastanesinde takipliyim, evime de yakın, şehir hastanesinde bebeğinizi götürdüğünüz çocuk doktoru öneriniz var mı, varsa destek olursanız çok sevinirim🙏🏻