rabiaaktass nrybysk betulmommy Zamanlama iyi bende ama beni 18. Haftada ilk doz için çağırdı ve erken geldi biraz bana
ayysees betulmommy Aşı değişmiş artık arasından 8 hafta geçmesi gerekiyormuş hemşire öyle söyledi bana ben 2. dozu olamıyorum o yüzden
betulmommy ayysees bana öyle birşey söylemedi rahatsızdım gidemedim hatta 32 ye kadar olabilirsin dedi
toocce rabiaaktass son 5 yıl içinde Tetanoz aşın yoksa 20-24. Haftalarda olabilirsin dedi benim doktorum ben de 22. Haftada normal Tetanozu oldum. 28. Haftada da boğmacalıyı olucam
rabiaaktass toocce Doktoruma henüz sormadım ama aile hekimindeki hemşire 18. Haftada çağırdı ve erken gibi geldi banada kafam karıştı
kavalakurabiyesi rabiaaktass ilk doz 19. Haftada ikinciyi olmadım onlar aramadı bende gitmedim 29. Haftaya girdik 😀