Anneler merhaba bugün ultrasona göre 7+3 haftalık gebeyim dün kanamam geldi ve bugün nöbetçi bir hekime göründüm. Karından da baktı vijanadan da çatı muayenesi yaptı. Doktor kalp atışını duymadığını ve kürtaj olmam gerektiğini söyledi resmen yıkıldık Allah kimseyi böyle bir acıyla sınamasın. Hemen Kendi doktoruma mesaj attım durumu anlattım. Pazartesi gününü beklememi ve kanamamdan kaynaklı kalp atışı duyulmamış olma ihtimalinin üzerinde durdu. Basına böyle birsey gelen var mı acaba lütfen yardımcı olabilir misiniz