Benim hastane otomatik olarak 14 cikiyo hatta birkere 15 cikti oda panik atak oluyorum ve en az 10 15 dk sakın kalıp dinlendikten sonra ölçmek gerekiyor evde hep takip ettim sabah akşam aç ve tkok karnına da ölçüm yaptım gebekiğkmin ilk haftası sağlık ocağında hep 14 u gördüm ama evde ölçnce düşük dü hemşire dedi ki evde ölçüp takip yap kardiyoloji dr gösterirsin yani ilk haftalar çıkmasını onermiyo hemşir 14 ilk haftalara göre iyi degilsmis genellikle son haft 14 olabilirmiş şuan 21. Haftaliğim 3. Gebeliğim kardojiye gittiğimden ber yüksek cikmiyo Allaha şükür ama yediklwrime dikkat ediyorum tuzsuz yiyorum. Bol su alfamet ilaç verdi 3 kutu bunu içersin dedi 14 olursa