Kızlar 33+4 haftalık gebeyim sabahları tuvalete çıkamama rağmen sanki bağırsaklarım boşalmıyor beni gün boyu rahatsız ediyor. Ve özellikle akşam yemeklerinden sonra nefes alamıyorum midem bağırsaklarım aşırı şişyor ve gaz çıkışı olmuyor😔 Benimle aynı durumu yaşayan var mı ? Hamile kalmadan önce de kabızlık problemim vardı ama bu kadar kötü boyutta değildi doğum sonrası için çok korkuyorum…