papatyapapaty Haftadayim 6. Hafta başi bir kusmam oldu günden beri basım dönüyor sürekli sarhoş gibiyim sürekli baş dönmesi normalmi ?? Acile gittik serum vurdular vitamin eksikliğinden olabilir dediler salı günü Dr gideceğim ama artık çok kötü hissediyorum nirmalmii
gizemseker Benim de o haftalarda başım dönüyordu ve çok kustum. Sonradan geçiyor . Ama sürecin içindeyken asla geçmeyecekmiş gibi geliyor maalesef 😔