berna_cyhn 27+4 haftalık hamileyim doktor kontrolünde açılmam olduğu söylendi ve Progesteron başlattı doktorum ve bol bol yatıp dinlenmemi söyledi bu durumu aranızda yaşayan arkadaşlarım var mı erken doğum olmaz inşallah
berna_cyhn Ulkumom rahimde var dedi sonra alttan muayene etti açılma var dedi ultrason da öyle göründü
Nslsh-989 berna_cyhn benimde 18 haftada açıklık farkedildi serklaj oldum zaten yatarak ve dikkat ederek geçiyordu 27. Haftada 14 mm ölçüldü ve sürekli yatmamı söyledi doktorum sağlıkla kucağımıza alırız inşallah hepimiz