Deneyimlerinizi paylaşırmısınız doğumu orda düşünüyorum 32+0 ım kaçıncı haftada nst başlıyorlar 2. Sezeryanımı olucam kaçıncı haftada alırlar birinciyi 37+0 da yaptım birde sondayı uyuşturduktan sonra takarlarmı söylesem birincide çok canım acımıştı bayada kanatmışlardı yara yapmışlardı korkuyorum açıkcası sondadan