banuck Merhaba 16+3 gebeliğim var son 1 haftadır baş ağrısı yapıyorum aralıklarla ama çok sık yaşayan var mı acaba
gecemavisiii banuck bende 14. Haftamdayım birkaç gün boyunca çok ağrıdı artık dayanamayıp ağladım son bir bir haftadır agrımıyır çok şükür umarım sizinde biran ince geçer ve tekrarlamaz
QueenBahar_ banuck benimde öyleydi 4 aylık olunca geçti benim 6 haftadan başladı çok kötüydü ya eglince sanki gözlerim yere dökülecek gibi oluyordu
banuck QueenBahar_ evet evet benimde böyle bazen gözlerimden yaş bile geliyor ama tansiyonum da yüksek değil yani inşallah geçer
banuck QueenBahar_ evet erkek biz fetal DNA yaptırdık 11. Haftada öğrenmiştik cinsiyeti sizin belli mi ☺️
QueenBahar_ banuck bizimde erkek erkek bebiş baş ağrısı yapar ondan cinsiyeti sordum Hurafe derler ama bu çok yaygın 🤣😅