cerensivas Kızlar ne zaman alışveriş yapmaya başlıyoruz yaa cinsiyetleri öğrendiniz miii psikolojiler ne durumda 2. Trimesterda enerjiler yerine geldi mii ne durumdasınızz biraz sohbet edelim 😍♥️
sakarbirhanim cerensivas henüz alışverişe başlamadım, 16.haftadayım. Enerjim biraz yerinde ama iştahım asla yok, bulantılarım henüz geçmedi🥹 detaylı ultrason sonrası alışverişe başlamayı düşünüyorum inşallahhhh
defnoloj cerensivas 14 haftalık olacak. Ense kalınlığı var her an herşey duyabilirmişim gibi hiç bişey almaya elim varmıyor. Detaylı usg ye kadar beklemeyi düşünüyorum. Stresten hiç gebeliğimin tadına varamıyorum. Kızıma hamileyken herşey çok güzelmiş hiç olumsuz bişey duymamışım doğuma kadar o günlerin kıymetini bilememişim
cerensivas sakarbirhanim İştah bende de aynı durumda hiç mide bulantım olmadı ama ağzımın tadı da yok 🥲 bende detaylı ultrasondan sonra düşünüyorum alışverişi ama tam bi zıbın bebişleri olucaklar 🥰🥰
Zmomer Berbat midem tam azaldı diyordum ki gene üc dört gündür perişan moduyum :(( yatmaktan sıkıldım 😩