4bebe cilekbebek o zaman v8 bır ustunu alın gorumcemde vardı oyuncak gıbı gelmıstı bana sonrasında sarjı cok cabuk bitıyır demıstı uc odadan sonra dyson buyuk rahatlık pısman olmazsınız🌸
ayaniz cilekbebek görüştüm bir çok kere ama başlık değişmemi önerdiler şarjın çabuk bitmesinede birşey yapamıyolar. Başlık zaten süpürge kadar yenisini alırım diyorum😂