Merhaba kızlar 36 haftamızdayız karın ağrısı ve kasık ağrısı çekiyorum ani kramplar giriyor Bebek hareket ettiğinde aşırı karın sertleşmesi ve tek alanda toplanması yaşıyorum bugün doktora gittim nst ye girdim sancı çıkmadı açılmam yok ama bu durum beni tedirgin ediyor grip olmam nedeni ile crp 26 enfeksiyon yüksek antibiyotik kullanıyorum çok tedirginim doktor bebeğin küçük olduğunu doğum olursa kuveze alınacağını belirtti Zeynep kamil hastanesi talipliyim 2 hafta önce kg 2400 boy 48 cm çıktı bugün Darıca farabi hastanesine gittim