lovebanb ben belli bir haftaya kadar orada takipliydim , doktorumdan çok memnundum , gebe okuluna gittim , mükemmel anlatıyorlar özel gibi doğum yapıyorsun falan. Buraya cokça yazdım hiç kimse doğumunu anlatmadı veya denk gelmedi, en son bi yorum denk geldi ve 30. Haftamda özele geçtim. Çarşamba doğumum var , Allah iyi insanlarla karşılaştırsın