bernak96 Reglin 12. Günü yumurtlama akıntısının içinde kan vardı ve sonraki 4 gün boyunca da pembemsi akıntı şeklinde devam etti ve bitti. Daha önce yaşayan var mı bu durumu
bernak96 Elisa0110 bu ay ovulasyon testi yapmadım strese girmemek için akıntıyla takip edeyim dedim ama 25 aralık yani 12. Gün kanlı şeffaf akıntı geldi ve kafam karıştı açıkçası o günü çatlama olarak mı değerlendirmeliyim
Elisa0110 bernak96 kusura bakma cnm bu konuda net Bi bilgiye sahip değilim çünkü daha önce ovulasyon testi felan yapmadım. Umarım daha detaylı Bi bilgiye sahip olan biri sana bilgi verir 😇