Kızlar merhaba 9 haftalık hamıleyım ve cildimde sivilce ve en kötüsü lekeler oluştu ya böyle kahverengi benek benek. Özellikle Burnumun üzerinde ve göz altlarımda hatta göz kapağımın üzerinde bile çıktı kahverengi benek. İlk hamılelıgımde yoktu böyle birşey . Bu ıkıncı hamıleliğim daha da çoğalırmı? Doğumdan sonra geçermi? Yada ne yapmam gerekiyor bilen böyle bısey yaşayan varmı