mrvgrbz Kızlarrr cinsiyet yanılması yaşan var mı? İkiz gebeyim 11+4 gibi gittim biri kıza benziyor bir hafta sonra gel dedi dün gittim ikisi erkek dedi 12+4 net olur mu cinsiyet
ArelinAnnesi1 mrvgrbz ortalama 16 da tam netleşir bence özelde olsa bazıları garanti vermiyor. Dilerim bi kız bi erkek olur çok severdim 😍
alpinannesii44 mrvgrbz Bende bugün 11+4üm özelde randevum vardı sanki çıkıntı var gibi emin olamadım tam dedi 1 oğlum var 2. Ne olacak diye merak ediyorum
ArelinAnnesi1 mrvgrbz evet bekleyin acele etmeyin ilkse eğer fark etmiyorda ikincide insan olmayanı istiyor 🙈😅