htczehra 7 haftalık hamileyim aşırı öksürük var neler kullanabilirim başına gelen oldu mu öksürükce kasıklarim açıyor buda beni korkutuyor ıhlamur içtim sadece varsa önerisi olan çok sevinirim
ArelinAnnesi1 htczehra bende bir hafta ıhlamur ballı olarak içtim kesildi. Ben gece bile öksürüğe kalkıyordum malesef