sedapk Merhaba adet olacagim gün kahverengi kanamam oldu. Hatta adet oldum sandım ama azaldı ve kesildi devam etmeyince test yaptım pozitif çıktı. Doktor randevuma birkaç gün var şimdi yeniden kahverengi kanama gördüm ve arada kasık ağrısı sizce normal mi?
sedapk damla6565 damla6565 hayır randevum 7ocakta. Lekelenme bitince doktora gitmek için acele etmemiştim bugün tekrar kahverengi bir akıntı gördüm malesef endişelendim
erkekannesi1_ sedapk 7 ocağa çok var acile gidip kan verebilirsin ne zaman gidersen git alıyorlar diye biliyorum
erkekannesi1_ sedapk kuzum zaten çok yeniyse acile gidersen sadece kan alırlar betana bakarlar ulturasona kadın doğum bakar inşallah kalp atışını duyarsın pozitif düşün 🥰