bebekuffgbkm canım bende şuan 10 haftanın içindeyim 8 haftalıkken benimde bir anda belirtilerim kayboldu bende tedirgin olmuştum ama sonra tekrar başladı şuan mesela kusmam bulantım Yok sadece uyku isteğim ve mide yanması oluyor arada endişe etme bence kanaman vb gibi acil bı durumun yoksa bidahaki kontrolüne çok bir zaman yoksa bekleyebilirsin