Benim 29+4te 1400dü pazartesi kontrolüm var eğer hatırlatırsanız yazarım kiloyu ama bana doktorum hasftasına uyumlu sıkıntı yok dedi boyu bizimkinin 2 hafta önce gidiyor eşimle ikimizde uzunuz çünkü ultrasonda yanıltabilir zaten sonuçta tartıya koyupta tartmıyorlar. Doktorunuzdan ters bir şey duymadığınız müddetçe kafanıza takmayın. Benimki ben sana sorun var demedikçe bilki iyi durumdasınız aklında soru işareti kalmasın dedi taa en başında rahat ol