Berennn bence de biliyorsundur imkansiz oldugunu cunki gercekten imkansiz, hani bebegin olculeri ve hareket kabiliyeti acisindan tıbben imkansiz yoksa sana imkansiz yazicaklarla bi alakasi yok durumun😊 gaz ya da kendi atar damarini hissediyorsun simdilik annesiii