Ftmn123- melmih12 Valla diyorum ya ilkindede azdı bunda azdı ilkinde testi idrar kabına batırdım,2. de idrarı yine azdı idrarı teste döktüm yani okadar.
diamondred Ftmn123- benim de 5_6 gün gelmeden hiç test yapmak istemiyorum varsa günü gelince öğreniriz öncesi insanı çok dusundurup yoruyor
Ozlm_24 iremykn benimde bat 13 gösteriyoru ama hiç belirtim yok malesef ovitrelle vuldum bi de bu ay yine bakalm beklemedeym senin varmı belirtin canm
buketdeniz19 Ftmn123- canım Awox yanıltmıyor bende adetime 4 gün kala yaptım silik çıktı kan verdim beta 13 çıkmıştı şuan 7 haftalık oldu
buketdeniz19 Ftmn123- elinde varsa bir tane daha yap çünkü bende adetime 4 gün kala yoktur diye yaptım silik 2 çizgi çıktı hatta emin olamadım tekrar yaptım ondada silik çıkmıştı canım o gün beta 13 çıkmıştı sonra hergün erken gebelik testi yapmaya başladım 😂😂
buketdeniz19 Ftmn123- hemen mi yaptın 2. Testi aradan zaman geçtiyse beta yeni yükselmeye başlamış olabilir
iremykn Ozlm_24 karnımın alt tarafımda sancı ve yanma hissi gelip gidiyor ama bu bir belirti mi bilmiyorum canım
Ozlm_24 iremykn inan bilmiyorum bende yüzüm sivilcelendi hep bir anda bugun anlamadım ama pcos var ondanda oluyo regle yakın o yüzden belirti saymıyorm onu ben