pembeayakkabilikiz bende öyle oldum
aselinannesi38_ demeki askı almadı olsaydı benimde post silinirdi
QueenBahar_ evet canım şuan almadı ama başka bişey var umarım iyidir
kartanesi___ bak bu iyidi buda olabilir kesin öyle oldu,😅
benimbebegimm kayıp yok şuan kendinsii
QueenBahar_ geldim geldimm
ErsBegAs koas yok demi🤣
Dinolisoo yok askm bu son zamanlarda daha çok costu pembis kalp te aldı
QueenBahar_ 😁😁🤣😁🤣😁🤣
Herseydenbiktim 🤭
vanilya_kokusu_ bak bu iyidi olabilir 😅😅
QueenBahar_ 😅😅ay ciden inşallah bişeyo Yok kaç haftalık ti
deletedmom43191 112 ulaşırim canım ne diyorsun 🤣💖
QueenBahar_ 🤣🤣🤣 komik 🤣🤣🤣
ikiprensesannesi___ sende Cook seviliyorsun💖
QueenBahar_ teşekür ederim canım benim 😘🥰duygular karşılıklı 🥰
Mervekaram22 ilan vericezzz😅
QueenBahar_ kizzz harbiiii dahaa daa yook😅
QueenBahar_ kız o değilde inşallah bir sorun yoktur 🤲🏻
hd_d geldimmm geldimm
aselinannesi38_ inşallah 🤍
aselinannesi38_ 💞💋🥹🥹🥹 ağlarım bakkk
deletedmom43191 🥲❤️
ikiprensesannesi___ ❤️❤️🥰
vanilya_kokusu_ 32 di
QueenBahar_ dün pembe kalbe hak kazanmıştı bugün penbemizi yok ettiler 🥲
Aloska evet birden puf oldu 😵
Aloska oyyyyyy çiçek bacimmmm 💋💋💋
QueenBahar_ 🤣🤣
kartanesi___ kız Allah seni🤣sezaryen okey kaç haftaliksin ona göre konuşalım 🤣
asil15 32+3 ama bence sezaryenden dolayı takip ettim🤣
Herseydenbiktim orası öyle ama genelde burda bir kaç kişinin postuna sağlam msj yakıyor askim
asil15 Bazen tutmuyor hayatim ama senin olduğun her postum tutar mellleeğimm🤭🤭🤭🤭💖💖