Medinee yo seker falan yok ama iste sanırım genetik çünkü benim Esim de 4.500 doğmuş bende 4.500 doğmuşum doktor sormuş bugün anneme aile de iri doğum yapan varmıydı die bir de annem de sezeryan olmuş onun da çatı dar die sezeryan olmak zorunda kalmis ki annem simdiki gibi doktor muayenesine gitmemiş cinsiyetini dogum da öğrenmiş. Sanırım anneme cekmisim