yaseminkarakus0728 ilkiminannesi transfer değilde canım Aralik ayında klomen kullandım 23 Aralık’ta da ovitrella çatlatma ignemi vuruldum 7 ocakta kan vericem bekliyorum zamanda geçmiyor belirtide hiç yok bende
ilkiminannesi nimesayyay Ya üzüldüm 🥹ama hayırlısı böyleymiş denemekten zarar gelmez inşallah bu defa olur