6+3 teyim bugpn doktora gittim kalp atışları başlamış ama kese istenen güzellikte değil dedi biz tam yuvarlak istiyoruz ama seninki tam yuvarlak değil dedi progesteron verdi 10 gün sonraya randevu verdi çoğu gebede ilaçla düzelme olur. Dedi benim gibi yaşayan var mı çok korkuyorum