Benim de o haftalar da kanamam ve lekelenmem oluyordu bende de kanama alanı yoktu ne olur olmaz diye Progesteron kullandırdı doktorum sonra bıraktırdı 27 haftalık hamileyim şu an o zamana kadar da ara ara lekelenme ve kanamam oldu bugün kontrol de bu durumu dile getirdim doktoruma alttan muayene etti ve açılmam olduğunu söyledi tekrar yine ilaca başladı ve 1 ay boyunca dinlen dedi