Son adet günüme göre 7+3 ama doktora göre şuan 5+3 dedi kontrolum vardı kesenin geçen haftaya göre büyüdüğünü ama bebeğin kalp atışının çok yavaş olduğunu söyledi bazı gebeliklerde hemen düzelabilir dedi bir düşük yaşadım 6 haftalıkken şuan yine aynısını yaşamaktan korkuyorum bu tarz durumu yaşayan var mı