Arkadaşlar merhaba ✨ eşimden sperm testi istendi verdik herşey normal çıktı ama eşime ROSGENLY MAN adlı takviye desteği verdiler. Kullanan var mı? 🙏🏻 Bende yine bir problem çıkmadı sadece folik asite devam denildi. 1.8 cm çikolata kistim varmış ama o da engel veya zararlı değilmiş.